Superpesiskausi käynnistyy Joensuun Mailan osalta viiden vieraspelin merkeissä ennen pääsyä uudelle Kerubi Stadionille. Ensimmäinen kotiottelu Stadionilla pelataan 27.5.

Uusi Kerubi Stadion tuo tullessaan myös uudenlaisen lippujen kategorisoinnin. Kesän 2018 Joensuun Mailan kotiotteluiden pääsylippujen hinnat ovat seuraavat:

Ennakkoliput Joensuun Mailan kotiotteluihin on helpoin hankkia suoraan Joensuun Mailan verkkokaupan kautta. Lisäksi Joensuun Mailan toimisto myy ennakkolippuja. Ennakkolippujen myynti päättyy pelipäivänä klo. 12.00.

–Haluamme palvella asiakkaitamme uuden stadionin myötä entistä kattavammin. Katsomon uusi kategorisointi mahdollistaa jokaiselle katsojalle oikeuden valita itselleen sopiva katselupaikka. Toivotamme kaikki lämpimästi tervetulleeksi kotiotteluihimme, kommentoi Joensuun Mailan toimitusjohtaja Tomi Kaksonen.

Verkkokaupasta lipun saa kätevästi suoraan puhelimeen tai tulostettavaksi paperilipuksi. 4-12- vuotiaat lapset saavat A-, B-, C- & D- kategorian lipun -50% alennuksella. Aurinkokatsomoon alle 12-vuotiaat pääsevät veloituksetta. Alle neljä vuotias pääsee veloituksetta aikuisen sylissä Stadionin paikoille.

–Toivomme, että kotiyleisömme hyödyntää edullisemman ennakkolipun verkkokaupassamme. Verkkokauppa palvelee paremmin myös kauempaa saapuvia katsojia, jatkoi Kaksonen.

Vapaakortit vaihdetaan jatkossa pääsylipuksi Kerubi Stadionin lipunmyynnissä. Vapaakortti oikeuttaa paikkaan aurinkokatsomossa. Vapaakorttilainen voi halutessaan päivittää lippunsa kategorioiden mukaan -50% alennuksella. Tulevana kesänä median edustajat (toimittajat ja kuvaajat) akkreditoituvat ottelutapahtumaan Joensuun Mailan verkkosivujen kautta.

Kausikorttien verkkokauppamyynti päättyy 9.5.

Kausikorttien verkkokauppamyynti päättyy keskiiviikkona 9.5. Tämän jälkeen ensimmäiset kotiottelut avauvat myyntiin verkkokauppaan. Talven aikana tilatut kausikortit ovat noudettavissa Joensuun Mailan toimistolta Kevätpäivien aikaan perjantaina ja lauantaina 4.-5.5. Kausikorttien postitus asikkaille aloitetaan maanantaina 7.5.

Katsomoiden kategoriat:

Lisätietoja: Tomi Kaksonen / 050 394 9823 / tomi.kaksonen[at]joensuunmaila.fi