Kausikortin hankkineet pääsevät ilmaiseksi sunnuntaina 4.2. pelattavaan Joensuun Maila – Kiteen Pallo halli-SM-alkusarjan otteluun.

Kausikortit postitetaan asiakkaille loppukeväästä 2018. Joensuu Areenassa sunnuntaina pelattavaan halli-SM- alkusarjan otteluun kausikorttilaisista on koostettu nimilista, jonka kautta kortin hankkineet pääsevät otteluun.

Liput sunnuntain otteluun 5€.

Hanki kausikortti nyt!

Kausikortilla näet kaikki kotiottelut uudella stadionilla. Kaudella 2018 kausikortti sisältää myös pudotuspelit!

A-Kategorian kausikortit 180€: Klikkaa tästä!

B- ja C-Kategorian kausikortit 140€: Klikkaa tästä!

D-Kategorian kausikortit: 100€: Klikkaa tästä!

4-15- vuotiaiden lasten kausikortin hinta -50% alkuperäisestä hinnasta.

Kuinka hankin kausikortin?

Helpoiten hankit kausikortin Joensuun Mailan verkkokaupasta, josta pääset valitsemaan itsellesi mieluisan paikan ja maksamaan kortin suoraan verkkopankin kautta. Toinen vaihtoehto kortin hankkimiseen on vierailla Joensuun Mailan toimistolla, osoitteessa Kuurnankatu 7, jossa voimme tehdä tilauksen yhdessä haluamallesi paikalle. Kortin voit maksaa käyntisi yhteydessä suoraan toimistolle. Toimisto on avoinna arkisin 10-15. Kaikki kausikortit toimitetaan postitse kevään 2018 aikana.

Naisten ykköspesis

Toimistolta kortin hankkiessa voit kytkeä korttiisi myös kauden 2018 Naisten ykköspesiksen ottelut! Naisten ottelut samaan kausikorttiin kytkettynä 45€/kausi.