Super-JoMa Oy ja Ticketmaster Suomi ovat solmineet lipunmyyntiä ja kausikortteja koskevan yhteistyösopimuksen. Ticketmaster-konserni on osa maailman suurinta tapahtuma-alan yritystä Live Nation Entertainmentia.

Joensuun Mailan kausikortti- ja lipunmyynti uudistuu kaudelle 2019. Super-JoMa Oy:n ja Ticketmasterin tuoreen yhteistyösopimuksen myötä Joensuun Mailan kotiotteluissa vierailevat saavat jatkossa mutkattoman ja helposti lähestyttävän ostokokemuksen, sekä joustavan palvelun. Asiakaskokemuksen parantamiseksi Suomen kattavimmalla lippukaupalla on tarjolla oma mobiiliapplikaatio ja modernit maksutavat helpottamaan ostoasiointia.

–Ottelutapahtumamme kehittyi kauden 2018 aikana Kerubi Stadionin valmistumisen myötä. Kehitys jatkuu luonnollisesti kaudella 2019 ja nyt tuoreen Ticketmaster-yhteistyösopimuksen myötä pystymme tarjoamaan asiakkaillemme ison askeleen kohti helppoa ja vaivatonta ostoasiointia lippujen hankkimisen osalta, kommentoi Joensuun Mailan toimitusjohtaja Jonne Kemppainen.

Kausikorttimyyntiin Ticketmaster tarjoaa Ticketmaster PRO -alustan, jossa kausikorttien hankkiminen verkosta on nopeaa ja vaivatonta. Ticketmaster PRO- alusta personoidaan Joensuun Mailan käyttöön loppuvuoden aikana ja uusi järjestelmä aukeaa tammikuussa 2019.

–Haluamme jatkuvasti kehittyä pesäpallon johtavana digitaalisten palveluiden tarjoajana ja tehdä verkkopalvelut nykyaikaisten järjestelmien kautta mahdollisimman helposti lähestyttäviksi. Tuoreen kumppanuuden myötä lipunmyynnin osa-alue vahvistuu ja tarjoaa uuden mahdollisuuden tavoittaa asiakkaita, joka näkyy varmasti positiivisesti lipunmyynnissä, päätti Kemppainen.


Palaa takaisin